Hellurei ja hellät tunteet!

Hox! Älä missään nimessä lue tätä päivitystä tai mielesi häiriintyy kuten aiemmista!

Noniin täällä ollaan taas. Nyt oli taas hieman pidempi aika kun pystyin päivittämään kun on ollu kaikkee, mutta tavaraa onkin sitten sen edestä!

Ostin olennon jonka nimi on Taavetti ja Smurffit oli pyllystä. Sorry. Ja kyllä.. Joku nainen sanoi Gargamelia Karvamälliksi. Kuolin?

Valtion kanssa meinaa aina olla vähän ongelmia. Tosiaan tuona päivänä mulla oikeesti kiehahti ja tuli ihan kuuma kun meni hermot D: Toivottavasti ette ikinä joudu olemaan Kelan tai Sossun kanssa missään tekemisissä... Aika perseestä suoraan sanottuna koko homma.

Pitihän sitä raivoa jotenkin purkaa. Ja vihdoin olen kutakuinkin tervehtynyt.

VAAHTOKARKKIPITSAA! Sanza ei arvostanu ku pelattiin Singstaria ja sen valitsemat piisit ei oikein mulla sujunu ja yltä huomaattekin oman kommenttini tähän asiaan...

Random poop...

Kyllä! Uhmasin luontoäitiä ooyaah! Aina sataa ku kävelen koulusta bussiasemalle..

Joo tosiaan kävelin unissani tuossa eräs yö.. Olin raahautunu tyynyjen kanssa pitkin kämppää. Onneksi en sen ulkopuolelle.

Oon nukkunu tosi huonosti tällä viikolla. Ollu ihan järkyttävän huonot unet ja jatkuvasti heräilly ja ärgh!

Rannalla oli muuten ehkä sulosin koira ikinä! Se oli ponin kokonen läskikarvapallo ja sillä oli vähänniinko valkomustan lehmän kuviointi! Sain rapsuttaa sitä ja sen leuan alla oli kuolaa... AWW! Senku sais syliin niin voi ei.. Ois maailman parasta.

Kaija Koo - Vanhaa suolaa <3 Oon opetellu ton piisin melkein ulkoo tässä parin päivän aikana.

JOS LUITTE TÄMÄN NIIN ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KOMMENTOIKO!

(Testaan että toimiiko käänteispsykologia)